Прихильники

вівторок, 7 листопада 2017 р.

Завдання І туру Всеукраїнської олімпіади з української мови та літератури


Українська мова

1. Виконати фонетичний розбір слова
люб'язний. 2 бали

2. Поставити замість крапок м'який знак чи апостроф там, де
потрібно: 4 бали
Рейк...явік,Н..ю-Йорк,двох..ярусний,Снігурон..ці,камін..чик, моркв..яний, п..юре, без..язикий, брин..чати ,ремін..чик ,різ..б..яр ,рибал..ці ,жін..ці ,нян..чин , міжгір..я , черв..як , торф..яний , дзв..якнути.

3. Пояснити лексичне значення наведених фразеологізмів ,увести кожен з них у речення:
– пасти задніх
–біла ворона 3 бали
– узяти бика за роги



4. Виконати повний синтаксичний розбір речення: 3 бали
Як тільки займеться десь небо – з другого боку встає зараз червоний туман і розгортає крила (Коцюбинський).

Українська література

1. Дати відповідь на питання
Що таке
– метафора 3 бали
– поема
– риторичне запитання

2. Написати твір – роздум на одну з поданих тем: 9 балів
–Чи може повість І. Нечуя – Левицького “Кайдашева сім’я” зацікавити українця ,що зрікся рідної мови?
–У піснях – історія мого народу.
–Цілую руки твої ,мамо.
–"Україно,моя Україно ,я для тебе на світі живу…"
–Мої роздуми над “Кобзарем” Т. Шевченка.

Немає коментарів: